22

Nästan hela familjen åkte till Jönköping igår.
Jag hittade massa fint på Ikea, men köpte inget.
Pappa köpte en dosa till mitt Wii så att nu kan mer än en spela.
Fick den i förtidig födelsedagspresent/det blir roligare för alla om man kan vara två som spelar under julen.
Då var ju bara jag tvungen att köpa ett nytt Wii-spel.
Tänkte köpa Mario Party, men det fanns ingenstans.
Så jag köpte det nya Super Mario Bros, kände på mig hela tiden att jag inte skulle ha köpt det.
När jag så glatt ringde till Wille på kvällen för att berätta om dagens köp så visade sig att han köpt det spelet till mig i julklapp.
Jag är så dum!!! Alla vet att man absolut inte ska köpa något man önskat sig i julklapp innan jul!
Stackars Wille. Men jag vet något han kan köpa till mig istället.

Idag blir det nog också en tur till Ikea med Wille och Dansken.
Idag kanske jag till och med köper något.
Vem vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0