3 december

Jag vet inte om jag ännu har känt några riktiga biverkningar efter sprutan ännu.
Jag har haft lite orytmiska hjärtslag, fast det har jag då och då så det behöver inte ha med det att göra.
Sen har jag lite ont i magen också. (kan ju iofs vara för att jag är kissinödig).
Men tror jag mest inbillar mig. Gör dock ont när jag lyfter upp armen, men det har det väl gjort för alla.
Trött har jag varit med, och hängig typ.
Hoppas inte jag är sjuk imorn bara. Då är det sista dagen på VFUn.
Kommer sakna barnen så sjukt mycket!

Misstänker även att jag kan ha haft svininfluensan eftersom jag var sjuk i ca 2 månader i somras när jag kom hem från Grekland. Hoppas det var så. I så fall är jag totally safe nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0