Kanske dags för sambolivet?

Så var det måndag igen.

Jag och Wille har haft en väldigt mysig helg tillsammans.
I lördags var jag världens bästa flickvän.
Jag hade diskat all hans disk när han kom hem.
Sen bjöd jag honom på mat, kyckling i ugn med soya, grädde och ris. Sjukt gott!
Efter det fick han kladdkaka och cola.
Så fick han ju självklart sina presenter.
Han fick ett ps3 spel, vilket gör mig till en oehört bra flickvän eftersom det betyder att han kommer spendera mer tid framför tvn och mindre med mig.
Sen fick han även bl a en klocka, som jag kan visa bild på sen.
Att blev extra underbart eftersom vi inte träffats på en vecka!

Gårdagen slappade vi bort.
Och mysigheten forsatte.

Nu har vi ställt oss i kö till en lägenhet. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: jennie

åååh va kul :D jag håller tummarna ! hihi

2009-12-07 @ 21:16:00
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/
Postat av: Moa

åh vad mysigt att flytta ihop:D:D

2009-12-08 @ 15:03:01
URL: http://moaisola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0