Let the zombie change begin

Jag har varit på ett litet äventyr idag.
Jag har nämligen tagit sprutan för svinis. Enbart för att sluta höra alla tjata på mig. Ja, jag vet att jag är i riskgruppen och borde ha tagit den för längesen!
Jag har sagt att jag aldrig skulle ta den och jag tror helt seriöst att det kommer hända något med alla dom som tagit sprutan. Hehe.
Men nu när alla andra tagit den så vill ju inte jag känna mig utanför när dom förvandlas tll zombies. Får helt enkelt förlita mig på att någon som inte tagit sprutan räddar världen.

Iaf, tillbaka till mitt lilla äventyr.
Jag skulle hitta den där byggnaden där man skulle ta sprutan.
Jag hade fått två vägbeskrivningar.
Elin: Det är vid trummen där vid Netto typ. Det är ett stort gult hus.
Cilla: Det är ett stort gult hus vid en väg.
Japp?
När jag väl kommer till rätt område märker jag att det enbart finns stora gula hus!
Vandrar omkring väldigt länge. Tror mig ha hittat rätt hus och ser att det står en skylt med kronbergs landsting på. Yes! Men när jag kommer fram och läser på lappen så ser jag att det visst var något för pensionärsförbundet.
Så jag fortsätter min vandring.
Tillslut hittar jag det!
Efter ca 2 minuter var jag ute igen.
Nu väntar jag på smärtan.

Om nu nån ska gå och ta sprutan så ska jag ge er en vägbeskrivning, vilket jag inte kan kalla Elins och Cillas.
Gå längst trummen och gå förbi Netto en ganska bra bit tills du kommer till fotbollsplanen och ett stort gult hus på höger sida (det är inte det huset, tro mig!) sen går du förbi minigolfbanor och fortsätter bara rakt fram så ser du ett gult hus som är ganska stort, inte gigantiskt. Där är det!

Förresten finns det väldigt många psykhem i området, var försiktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0