Nattfunderingar

Gaaaaaah mina fötter bränner!
Det blev en helgalen utekväll.
Har typ dansat i ca 4 timmar i skyhöga klackar.
Men jag älskar att dansa!
Mina damer försvann ganska snabbt så jag hittade mig nya kamrater.
Två helsköna grabbar som jag aldrig snackat med innan.
Varför är det lättare att lära känna killar än tjejer?

Fick höra helskumma grejer ikväll också. Sen jag flyttade hit har jag fått höra väldigt många komplimanger, vissa väldigt underliga. Men det är ju kul att bli uppskattad =)
Dock tråkigt när vissa ska reagera så negativt när man berättar att man har pojkvän.
Eller när dom är väldigt medvetna om det men kan ändå inte låta bli att lägga näsan i blöt och försöka övertala en att leva singellivet. Jag är för ung och har glömt hur det är att vara singel och bla bla.
Suck!

Något kul jag fick höra var från en som påstod att jag och Wille är som Victoria och David Beckham. Haha.
Han menade att vi var ett oehört snyggt par och många granskar oss hela tiden.
Haha. Kändisparet på campus typ! Nää, så är det inte.

Nu ska jag sova och hoppas på att mina stackars små fossingar mår bra imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0