Disciplin

Dagarna då man inte tränar är dom tråkigaste. Det liksom sprätter lite i kroppen för att man vill göra något, men det slutar alltid med att man inte gör något alls. Att man är sjukt lat istället.
Som tur är har jag bara två såna här dagar i veckan, men man måste ha vilodagar. Det är inget jag har hittat på. Man måste faktiskt ha det.
Så jag har spelat sims hela dagen. Pluggat lite grann, men inte mycket. Känner mig dum och lat. Men ska svara på lite nk frågor nu. Får väl ta igen pluggandet imorn.
Nästa onsdag börjar jag på cad också. Nervöst!

Kanske ska börja sy på en av klännignarna nu förresten. Låter betydligt roligare än att plugga.
Nää, 10 frågor, sen kan jag få sy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0