Dreams

När jag loggade in på facebook var det tre stycken som "ended their relationship". Är det någon slags trend? I så fall hoppas jag att den inte håller i sig.

Drömt väldigt sjukt konstiga drömmar inatt. En var att jag åkte hem till Jennie klockan 10 på morgonen, och hon brukar ju sova då. Och det kom jag på när jag har parkerat utanför hennes hus och dessutom så kändes det dumt att inte ha ringt först. Så då beslutade jag mig för att ringa henne och fråga om jag fick komma till henne. Och då skuttade hon ut ur huset och pratade i sin mp3? Sen gick vi in och Jennie var astjurig för att jag bara kommit så där. Sen träffade jag Jennies mamma och hon höll på att laga mat till 100 pers för Jennies småbröder hade nämligen lanat hela natten med en massa gamla människor i för små kläder och cowboyhattar, Haha. Och sen skulle vi bada men det var ett jätteläskigt sjömonster i sjön så vi sprang därifrån och då vaknade jag.

Kommentarer
Postat av: jennie

hahaha du är alltid välkomen hem till mig!!

vare sig jag sover eller inte ^^

2009-02-02 @ 13:27:23
Postat av: emmy

haha bra att veta! så låter det nog inte när du väl ligger där och sussar och jag kommer och stör ;D

2009-02-02 @ 21:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0