Effektivt

Jag har haft problem med att komma in på min blogg. Först trodde jag att dom hade tagit bort den pga något olämpligt jag skrivit. Man har ju fått höra från gymnasieeleverna att man inte får skriva vad man vill. Man kanske inte får skriva att man laddar hem från piratebay? Det är väl det enda dumma jag vet att jag har skrivit. Eller, svårt att minnas alla inlägg. Men kan ju passa på då att be om ursäkt om jag varit kränkade mot någon.

Effektiv fredag annars. Har tränat, lämnat en lapp till Maria på City Gross om när jag vill sommarjobba (alla dagar!), fixat en lite present till Wille (jag är typ världens sämsta flickvän och presentpåhittare) städat mitt rum, pluggat och färgat ögonfransarna.
Dom blev inte alls så fina som jag hade tänkt mig, men dom är iaf inte genomskinliga längre.
Kanske ska fortsätta med att färga håret. Nja, det blir svårt att få tillbaka mitt blonda hår igen. Och jag har ju testat brunt en gång, jag var ful. Så jag får väl fortsätta leva med mitt blonda hår och höra alla kränkade kommentarer pga min hårfärg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0