Ensam

Igår var en stressig dag.
Det var okej att jobba, dock hade vi en kundundersökning och skulle fråga alla kunder vilken postkord de bodde på. Var helt sjukt torr i halsen efter typ fem minuter.
Jag har fått fler jobbtider nu med. Det känns bra.

Sen åkte jag hem till Wille och var där en timme innan jag åkte på kursen CAD.
Var det som jag trodde? Absolut!
Klockan var typ 17.50 när jag skulle gå in i byggnaden. Jag trädde in i ett rum där det satt massa av folk, och det blev alldeles tyst.  På skakiga ben satte jag mig i ett hörn. Det var bara män! Ingen under 30. Eller 40.
Jag hade lust att bara rusa därifrån och låtsas som att jag aldrig hade gått dit utan att allt var en dröm. Det kändes verkligen fel att jag var där.
Men sen kom en tant några minuter försent. Det kändes lite skönare, men bara lite.
Och så klart skulle de skämtas lite av min studievägledare att jag var ensam ung tjej och att alla säkert ville ta hand om mig och bla bla. Och där satt jag och typ: Hä hä hä.
Men sen kom läraren, han var ung! Så det är jag och läraren som är under 30. Det känns bra, går det åt helvete med kursen så funkar det säkert att flörta med honom på harrys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0