Feeling busy

Vilken onsdag!
Allt började med att jag tappade ett ägg i golvet, slämmigt och sjukt jobbigt att plocka upp, sen slog jag i huvudet i en spetsig kant vid spisen, minst 38597369 hjärnceller dog. Min morgon var förstörd.
Men allt vände på City Gross när en gubbe ville skaka hand med mig för att han var så tacksam. Då blev jag glad, det har aldrig hänt förr.
Sen frös jag häcken av mig när jag hjälpte till med att packa upp iskalla varor. Jag köpte kiwi och lampor till min garderob, det visade sig att det behövs 9 batterier!!
Jag for hem till Wille för att få god mat. Busade lite och sen åkte jag på CAD.
Jag blev glad. Det satt en tjej i rummet. En tjej!! Men runt åttatiden bestämde hon sig att kursen inte var något för henne och bestämde sig för att hoppa av. Suck.
Men jag snackar mycket med en tant. Hon tycker jag är ambitiös, första gången jag fått höra det sen mellanstadiet. Sen snackar jag med en karl också. Han är ett geni på CAD. Han gick igenom typ halva boken bara idag, så han är bra att sitta jämte.
Det var roligare idag än förra gången. Det börjar gå framåt och jag fattar en del, men jobbigt att räkna ut vinklar och sånt.

Nu ska jag vila. Jag är trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0