Gas är starkare än muskler

Idag fyller Jennie 20 år. Grattis till tösabiten!

Haha!

Annars har jag umgåtts med Wille sen igår. Vi hade myspys och idag brottades vi. Gissa vem som vann? Wille? Nej ,jag vann! Hur då? Jo det ska jag berätta nu.

Hur man vinner en brottningsmatch mot en 30 kilo tyngre man
Wille har ju självklart först övertaget. Han tar alltid till otillåtna medel som att kittlas i armhålan vilket är det värsta som finns! Sen lägger han hela sin tyngd på mig så jag nästan kvävs.
Och nu kommer själva grejen. Jag fiser och det stinker så Wille måste flytta på sig. Mohaha. Jag vann!
Så lätt är det tjejer!

Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHAH vilken jävla bild asså! xD

blir rädd för mig själv.

2009-02-16 @ 11:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0