I taket lyser stjärnorna

Var på bio igår med Jennie och Ida i Växjö. Vi kollade på I taket lyser stjärnorna. Filmen var verkligen jättebra, men så sjukt sorglig. Jag var nära att flera gånger att gå ut från biosalongen, för det är inte lätt att se en film om någon vars mamma har cancer när ens egen har det.
Min syster med för den delen. Jag tänker inte berätta om det, för i hela mitt liv har jag undvikit det. Ingen kan ändå förstå det, om man inte har varit med om det själv.

Det var iaf en sorglig kväll. Sen åkte vi och tog ett sista adjö av Annie också. Nu träffar vi inte henne på 3,5 månad! Kommer sakna henne!
Sen åkte jag hem och la mig, hade typ en klump i magen hela kvällen för filmen så grät mig till sömn. Det behövdes.

That's it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0