Jag kan likväl ta livet av mig

Jag fick en riktigt hemsk nyhet igår!
Jag var hos Wille och vi lekte att det var lava under hans stol så vi var tvungna att hålla upp benen och vi fick inte nudda nåt annat än stolen. Ja, vi är barnsliga, men vi har roligt! Kan ju tillägga att vi tänkte leka inte nudda golv men det fanns inte tillräckligt många saker att gå på i Willes rum.
Iaf, jag fick ett sms av Sanna. Hon var förtvivlad. Jag blev förtvivlad. Hon var budbäraren till den hemska nyheten. The Sims 3 kommer inte förräns den 11 juni!!!! Vi har blivit lurade!
Mitt liv gick under. Vad ska jag nu se fram emot? Hela mitt liv rasar ju samman. Hur kan dom luras så. Det är väldigt stor skillnad mellan 19 februari och 11 juni!
Och jag har beställt spelet och betalat för det! Jag blir så sinnes förbannad!

Kan man stämma dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0