Jag tränade med ett genomskinligt linne

Det är nya maskiner på NC! Dom har en ful brun färg, men dom verkar spännande. Testade lite, men skulle köra triceps och det finns det bara en maskin till. Cyklade även i 45 minuter och jag var dygnsur efter det. Kan ju säga att man kan tänka på att inte ha svart bh under ett vitt linne när man vet att man kommer svettas mycket. Det misstaget gjorde jag. Jaja, det gjorde väl killarna glada.

Har ringt min tyskalärare idag också. Det finns ingen annan tyskabok! Men hon berättade lite vad boken handlar om och gav mig några tips så ja, jag får väl kämpa sönder mig om jag ska klara det här.
Nu ska jag svara på frågor i naturkunskapsboken, eller så ska jag spela sims. Svårt att bestämma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0