Meine Welt

Idag har varit en pluggdag. Riktigt duktig har jag varit! Har läst så mkt i min bok nu så jag har bara två kapitel kvar och några hörövningar. Inte illa.
Tränat har jag också hunnit med, men det var typ extra jobbigt idag. Det var det igår med så funderar på om jag inte är på väg att bli sjuk. Känner mig typ hängig.
Aja, imorn blir det ju en så kallad vilodag.
Jag ska jobba 9-16.30 och sen skola 18-21. Första lektionen i CAD. Jag är skitnervös. Undra vad det är för folk som kommer vara där? Jag kan ju slå vad om att jag kommer vara yngst. Det är väl säkert bara gamla gubbar där som jag ska spendera 3 timmar med varje onsdagkväll. Men vem vet, kanske får jag mig en kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0