Min tisdag utan semlor

Idag har jag kört Wille till Mekonomen för att laga hans bil, sen lekte vi tills Wille skulle till skolan. Då åkte jag och tränade. Axlar och bröst är verkligen dom tråkigaste muskelgrupperna att träna. Men man måste ju träna alla för att få en jämnstark snygg kropp.
Sen har jag ju pluggat förstås. Dock somnade jag hela tiden så har inte blivit så mkt gjort.
Har sytt en del på min klänning, vill ha den på fredag.

Nu kollar jag på Den rätta för Linda. Inte särskilt kul, men det är ganska roligt att se hur killarna skämmer ut sig. Sen fattar jag inte riktigt hennes val. Killen med dansen är ju skitäcklig. Och vad ska hon med en nittonåring till. Tror hon att han är redo för att bli pappa?
Sen är det Paradise Hotel. har typ glömt vad som hänt för det visas ju bara lite då och då.

Imorn jobbar jag 10-16 sen är det Cad 18-21.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0