Nu är det snart äntligen helg

Jag har just testat på mig en huskur.
Höll först huvudet över kokat vatten i 5 minuter, det är typ outhärdligt, sen peelade det och sen tryckte jag pormaskar. Trevligt va? Hade en oehört störande på läppen och nu har jag fläskläpp. Men det är ju modernt med stora läppar så det gör inget.
Och sen tvättade jag ansiktet med olivolja. Man får bort all skit med det. Och tillsist smörjde jag in det med hudkräm.
Vet faktiskt inte om det funkar, men det var spännande att testa.

Annars så har jag sytt färdigt min klänning. Ska bara pressa sömmarna och klippa bort trådar. Men det hinner jag göra imorn.
Kommer bli en skitbra helg! Imorn blir det fest i Jkpg med Jennie, Ida och Tobbe och på lördag ska jag på parmiddag.
Äntligen händer det något i mitt liv.
Maria ville att jag skulle jobba 9-18 imorn. Men nej denna gången ska jag ställa upp för mina kompisar istället för pengar. Snällt va?!

Kommentarer
Postat av: Ida

wiiie, vi ät mycket bättre än massa jobb och skit. :D

2009-02-26 @ 22:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0