Role Models

Jag har sett den roligaste filmen på länge!
Role models. McLovin från Superbad är med och han är ju så sjukt söt så man nästan kissar ner sig.
Den handlar iaf om två män som får sparken från sitt jobb då de har varit fulla mm så de får välja mellan att sitta i fängelse eller samhällstjänst. Så då väljer de samhällstjänst och får ta hand varsitt barn.
Den ena får ett barn som älskar bröst och den andra som tror han är en riddare.
Haha den är helt störd! Måste ses.



Nu ska jag snart iväg och träna. Problemet är bara att jag inte kan ta mig ut på mitt rum då det sitter en gubbe i köket och fikar med pappa och jag har bara morgonrock på mig. Hur ska jag lösa detta? Orkar ju inte sitta här tills han har åkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0