Room 1408

Var det någon som såg Jay Leno igår?
Det var en tjej som berättade något sjukt läskigt, hade jag varit hon hade jag nog dött.
Hon och hennes man åkte på semester och de skulle bo på ett hotell, såg inte riktigt från början men tror att det var ungefär så här. Iaf det hade blivit något fel med rummen så de skulle bo i presedentrummet. Och det var ju hur fint som helst men när de frågade vad det kostade så var det alldeles för dyrt och då frågade de om de inte hade något annat rum. Receptionisten tvekade men sen sa hon att det fanns ett rum.
Så då fick dom ett rum med jättegamla möbler i och det var skitigt och fanns massa fläckar. Såg ut som ingen hade gjort något vid rummet på flera år. Och de blev typ misstänksamma.
Så den här tjejen gick tillbaka till receptionen och frågade om någon hade blivit mördad där. Och receptionisten sa nej.
Sen gick hon tillbaka till rummet och då stod hennes man där alldeles kritvit i ansiktet och höll upp sin telefon. Han hade sökt på google om hotellet och just det rummet som de bodde på. Och det visade sig att det kallades för spökrummet och att det spökade där inne.
Jag hade ju svimmat i den sekunden! Drömde mardrömmar om detta i natt. Jag hoppas verkligen inte jag blir utsatt för något sånt här för jag börjar i princip lipa bara jag tänker på spöken. Ja, ni som känner mig vet ju hur jag är.

Hur som helst fick dom iaf bo i presedentrummet med rabatt sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0