Välstekt bacon

Jag vill inte trötta ut er genom att berätta om mina drömmar hela tiden. Men inatt drömde jag något helt cpigt. Jag drömde att min pojkvän var ett loo!
Dock kommer jag inte ihåg några närmre detaljer. Men vårt hus blev iaf anfallet av två loodjur och jag var den enda som var vaken så jag försökte döda dom med en varm locktång och mitt torrschampoo. Hmm. Men helt plötsligt var dom människor och jag fick jättedåligt samvete och när det ena looet visade sig vara Wille fick jag lite dåligt samvete. Så jag fick plåstra om deras brännsår och dessutom hade Wille världens mest vältränade kropp, det har han påriktigt också, nästan, typ, och det var hett. Jag vill gärna drömma fortsättningen på den drömmen. Wille med den fantastiska kroppen och inte att han är något loo då alltså. Dessutom var han solbränd. Grrr...

Är det inte sommar snart? Jag är trött på blekt fläsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0