Vart tog suget vägen?

Jaha, så har jag läst ett kapitel i min tyskabok, 2 kvar idag.
Det där suget jag hade med att börja plugga igen, har försvunnit. Det är faktiskt inte roligt. Men det kanske beror på att jag läser ett skräckämne. Ska be till Gud varje kväll nu att jag ska få G. Det kanske hjälper.

Kom hem från Wille imorse. Fick sova en natt till för det var läskigt väder igår och man kunde tydligen åka skridskor på Fänestadvägen. Så nu har jag myst med Wilz0r sen i lördags. Kollat lite på meldoifestivalen och igår gick vi en runda runt prostsjön. Dessutom pluggade vi tillsammans. Wille pluggade historia och jag naturkunskap.
Sen såg vi antagligen världens sämsta film. Sex drive. Det kom fram massa nakna tjejer hela tiden, helt plöstligt typ. Kunde vara när två stog och pratade så sprang det förbi en naken tjej typ. Haha, sjukt. Dålig var den iaf. En killfilm kan man väl kort säga att det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0