Wilmy

Jag känner mig som en man. Jag har kalsonger på mig, man-deo och stora gula byxor från lumpen.
Är hon du i huvudet, tänker ni. Jo, ganska.
Efter träningen följde jag med Wille hem. Det var inte riktigt meningen att jag skulle stanna så länge. Men sen blev det att vi duschade och jag ville ju inte direkt ta på mig mina gamla trosor. Men kalsonger är skönt! Ska nog ta och börja köpa det istället för sexiga underkläder, det skulle nog Wille gilla. Till alla hjärtans dag blir det alltså ett par kallingar och en sportbh, sexigt!

Vad ska man förresten köpa till alla hjärtans dag? Jag är sämst på presenter. Men hallå, han har ju allt, han har ju mig! Hehe. Skämt! Nu ska jag sova.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0