6 dagar kvar av tonårslivet

Nu sitter jag här och har tråkigt medan mina kompisar är på Harrys och har roligt. Kanske.
Jaja, jag var ju iaf och hälsade på dom en stund och skjutsade så snällt till Harrys.
 Imorgon blir det jobb igen. Men det är bara gött för jag får ju dubbelt betalt. Och sen är jag ledig ons-fre. Så på onsdag ska jag passa på att göra alla saker som jag aldrig hinner göra annars. Har inte ens hunnit kolla min internetbank sen jag skaffade den bara för att jag aldrig är hemma. Jag har inte hunnit plocka i ordning på mitt rum sen Wille sov här på juldagen. Usch vad tråkigt, det blir alltså att städa och gör vuxensaker, och träna så klart.

Nu ska jag lägga mig så jag orkar gå upp tidigt så jag hinner träna innan jobbet.

Förresten fyller jag 20 nästa måndag. Skulle vara roligt att ha en fest. Men jag hinner inte fixa någon. Ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0