Annie åker på söndag

Hemma från träningen och äter plättar. Det är ju helt okej att äta kalorier efter träning, det förvandlar kroppen till muskelmassa istället. Fast man ska väl iofs äta rätt sorts kalorier, typ pasta.

I eftermiddag ska jag till Annie och fika. Hon åker ju snart. Lilla tösen. Hon kommer förhoppningsvis få det helt underbart, men jag hade nog aldrig klarat av att göra något sådant. Skulle ju i princip bli äcklad av att se en ryss. Är ju helt imponerad över mig själv att jag klarade av Hultsfred. Men det var med nöd och näppe. Finns ju en rolig bild där allt är helt stökigt och äckligt, förutom mina skor som står vackert packerade bredvid varandra. Haha.

Nu ska jag ducha eller nåt liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0