Är det löning på fredag?

Jag kom på en sak! Den 25 är på söndag vilket betyder att lönen kommer på fredag! Wihoo. Eller visst är det så? Den kommer väl inte på måndagen istället?

Varit och tränat idag (igen). Cyklade bredvid Värnamos största kvinna. Hon är så sjukt muskulös. Alla män känner sig nog underlägsna mot henne. Undra hur hennes man ser ut. Om hon nu har en man. Hon ser ut att vara en dominant kvinna, fast hon skrattar ofta. Men det är ju kul att se en kvinna där som är stor, dom flesta är ju pinnsmala med silikonbröst.
Jag har förresten köpt nya träningsbyxor. Jag har alltid tränat med schorts. Men på Nordic Club har ingen schorts, så jag var tvungen att köpa såna där tajta brallor, bara för att passa in liksom.

Kvällen kommer spenderas framför tvn. Först är det Paradise Hotel 20.55 och sen är det en dokumentär med Victoria Silvstedt. Nu måste jag bara komma på något att göra innan allt det börjar. Känner mig som en guldfisk i en glasburk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0