Back to school

Nu ska jag gå och lägga mig. Blir ju att gå upp tidigt imorn. Jobba 15-16 timmar. Herregud, hoppas man slipper stå ensam och räkna. Dessutom kommer jag ha mensverk och det är ju inte så kul. Så folk med humor får gärna komma till City Gross imorgon och muntra upp mig.

För övrigt så ska jag börja plugga på torsdag. Då ska jag till Figy, vet inte ens om jag vågar gå in i den skolan igen, och hämta böcker. Sen ska jag plugga tills jag får MVG i tyska och naturskunskap. Ska iaf bli kul att träffa Mats igen. Den andra läraren har jag ingen aning om vem det är. Sen börjar jag förhoppningsvis med cad v.8.

Nu ska jag kolla färdigt på top model och sen lägger jag mig i sängen och kollar på Paradise Hotel. Varför har inte One Tree Hill och Gossip Girl dykt upp på Piratebay än förresten? Det skulle jag bra gärna vilja veta.

Kommentarer
Postat av: Ida

åååh det undrar jag fan med. de är säkert nått oerhört viktigt skit som gick på tv så dom hoppar över alla serier. bajs på dom!

2009-01-27 @ 23:22:01
Postat av: Anonym

ja. och idag skulle 90210 komma men det har inte den heller gjort. blir så deprimerad.

2009-01-28 @ 17:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0