Dags att höja snittet

Idag har jag varit ledig. Fixade grejer som jag aldrig hinner annars. Var även i stan och snackade med en man från komvux. Nu ska jag läsa upp tyska steg 4 och naturkunskap. Kommer bli svårt för jag måste göra det på egen hand och sen göra ett prov. Men det ska jag klara! Sen ska jag även läsa cad på kvällstid. Kan vara bra att ha då det krävs i vissa utbildningar jag tänkt söka.
Sen åkte jag och tränade med Wille. NC är verkligen så mycket bättre än sporthallen! Någon som har lust att skänka mig lite pengar så jag kan fortsätta där?

Imorgon åker jag och Wille till Göteborg. Ska bli så mysigt. Vi ska gå på restaurang och bo på hotell. Och på fredag blir det shopping. Har ju två presentkort på 1000 kr som är dags att bli av med. Wihoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0