En födelsedagspresent till, tack!

Idag är det fredag. Och den här helgen kommer bli roooolig! Imorgon är det personalfest vilket kommer vara höjdpunkten. Tänk att få se Dan full. Ska bli kul att se alla andra fulla också. Det finns ju dom som påstår att dom bara dricker två gånger om året och det är på personalfesterna. Det ska bli extremt kul att se dom, lättpåverkade.

Nu ska jag städa mitt rum och sen är det träning som gäller. Hade jag varit en stor bloggare hade jag antagligen kommit med massa bra träningstips, men just nu känns det väldigt patetiskt. 

Jag funderar på att köpa en dator. Eller jag vill verkligen köpa en dator. Och den måste vara bärbar och det måste gå att spela the Sims 3 på den utan att det går segt och hakar upp sig hela tiden. Frågan är ju om jag verkligen vill lägga ut 8000. Om jag vill det så blir det nog den här datorn. Kanske ännu en försenad födelsedagspresent till mig själv, jag kör med det varenda gång jag köper nåt.
                      


Kommentarer
Postat av: Ida Pida

ooh datorer är kul. HP är bäst! Den var snygg, förresten köpte jag min HP för 7000 tror jag med 250gig hårddisk! och det räcker till the sims :D kolla på www.billigteknik.se :D pussss

2009-01-16 @ 17:46:54
Postat av: emmy

aww jag vill ha den! ida vill du ge mig lite pengar? du jobbar ju väldigt mkt så du borde ju kunna skänka lite. förresten är ju den den ultimata personen att ha med sig om jag bestämmer mig för att handla datorn i en butik :)

2009-01-18 @ 23:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0