Göteborg

Jag och Wille åkte ju till Göteborg i torsdags för att fira att vi varit ihop 1 år och min kommande födelsedag. Vi bodde på ett fint hotell som heter Scandic Crown. Vi tog tåget dit ganska tidigt i torsdags så vi hade tid med att bara slappa på vårt hotellrum. Jag fick helkroppsmassage med massageolja och det var det göttaste på länge må jag säga. Sen höll vi ju oss sysselsatta så att säga fram till kvällen då vi skulle gå på fin restaurang. Så klädde vi upp oss och åkte taxi dit och åt trerättersmiddag. Sååå sjukt gott! Ett ställe som måste besökas igen.
Sen igår då gick vi på stan hela dagen och shoppade. Jag köpte jeansleggins, ett linne och löshår(!!!!!!) Spännande, det kunde ni väl aldrig tro att jag skulle införskaffa mig. ska bli spännande att se hur mitt utseende kommer förändras.
Världens underbaraste "minihelg", eller vad man ska säga, var det iaf!


Jag var lycklig.


Wille är söt.


Min mat!


Vilket fint par vi är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0