Jag och han den där

Det är 1 år idag.
För ett år sen blev jag och Wille tillsammans. Coolt.
Så om det var någon som slog vad om att det inte skulle hålla, där fick ni så ni teg. Får väl medje att jag var en av dem då jag typ väntade på att Wille skulle dumpa mig när han insåg hur knäpp jag är. Men det visade ju sig att han är ännu knäppar och mer flum.
Känns typ konstigt att man kan hitta rätt person bara sådär. Vi kände ju inte varandra när vi började dejta, vi kunde ha varit helt olika och inte alls passa ihop. Istället känns det som vi är menade för varandra.
När Wille kommer till City Gross med ursäkten att han var tvungen att köpa en cola, då kvantum ligger runt hörnet, då han egentligen bara saknar mig. Och när han igår kom och hälsade på mig då han var så ivrig att berätta hur han planerat vår framtid, då blir man alldeles knäsvag och man sitter på samma fågel som Nils Hålgersson och kelar med dom rosa molnen.
Och när Wille sa första gången att han älskar mig då var det kört. Jag började gråta och alla världens bästa känslor bubblade inom mig. Tänk att man kan känna så här. Jag hoppas alla får var med om det någon gång och att jag och Wille är ihop i 897606830 år till..minst.

Aww, kärlek är så underbart när det är underbart.





Kommentarer
Postat av: johanna

silken poet du är :D

2009-01-12 @ 17:47:35
URL: http://necessary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0