Makeover

Nu ser min blogg allt lite annorlunda ut. Najs.
Jag fattar dock inte varför bilden blev så suddig. Spelade ingen roll hur jag gjorde. Först var den normal men så fort jag sparade den blev den suddig. Pust. Det får bli bra så iaf.

Sen vill jag säga heja Blondinbella! Lite omoget av Gynning och Katrin att hoppa på en 18-åring sådär. Okej, jag tror inte heller att det finns någon tjej som aldrig har tänkt på vad hon stoppar i sig. Men det ska ju inte behöva vara så. Hon uppmanar ju inte oss till att svälta oss själva som Katrin och Gynning gör, utan att leva sunt och träna. Mmm, jag hejar på henne i den här fajten iaf. Och man förstår ju att inte hon vill vara med i debatt, den där Janne Josefsson är ju verkligen dum i huvudet.

Nu ska jag kolla på Ellen Degeneres (hur man nu stavar hennes efternamn?) och äta mellanmål. Vampyren från Twilight är med idag. Wihoo. Tjao.

Kommentarer
Postat av: johanna

jag hejjar på gynning :D

2009-01-21 @ 19:33:24
URL: http://necessary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0