Min älskling

Nu har jag varit och tränat. 1,5 h med mensverk och alldeles ensam. Det var inte en enda kotte där mer än jag dom sista 45 minuterna. Inte särskilt roligt. Men jag tröstade mig själv med ett vaniljhjärta.

Tänkte jag skulle göra reklam för en mascara. Den här gör verkligen under med dina ögonfransar. Iaf med mina som är så ljusa. Dom bli rikitgt kolsvarta, långa och fylliga. Fast jag har redan ganska långa ögonfransar men tror dom som inte har långa får långa med den.
Och det bästa är att den är superlätt att tvätta bort! Med alla andra mascaror tappar jag massor av ögonfransar när jag tvättar bort den bara för jag gnuggar så himla mkt för att bli av med allt. Men med den här mascaran blir man inte av med en enda ögonfrans. Man blöter händerna och håller dom över ögonen i ca 30 sek. Sen klumpar mascaran ihop sig och man kan lätt dra bort den. Allt borta!
Nej, den försvinner inte lika lätt när den regnar, om det inte ösregnar då. Mascaran måste vara blöt konstant i 30 sek annars händer det inget. Man behöver inte använda tvål eller sminkborttagningsmedel. Billigt och bra alternativ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0