Min nya dator

Idag har jag köpt en dator! Den är jättefin! Kostade 8000 men det hoppas jag att den är värd. En så länge är den det iaf. Jag hade iaf tur. På alla andra ställen var den dyrare men på OnOff hade dom extrapris på den! Nu väntar jag bara på att The sims 3 kommer ut, sen är mitt liv fullbordat.
Så jag och Wille har suttit hela dagen och pysslat med den.
Och dessutom hade visst våran vanliga dator gått sönder idag. Och mina bilder är säkert borta. Får fälla en tår över det sen.


Jag passade på att göra en skönhetsoperation i Jkpg också!
Snyggt va?


Det var extrapris så Wille bestämde sig för att förlänga hakan.


Kommentarer
Postat av: jennie

HAHAHAHHAHA första bilden är juh skrämmande!



2009-01-22 @ 23:16:04
Postat av: Smycken & Ting

Får man fråga vad det var för dator? Jag skall också köpa en bärbar och kommer också att spela sims 3.

2009-06-01 @ 13:35:49
URL: http://smyckenochting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0