Mitt händelserika liv

Jag har så tråkigt. Vad ska jag hitta på tills klockan typ är elva och det är okej att gå och lägga sig? Jag orkar inte sitta stilla, jag vill gör nåt! Pappa är ute på mitt rum och fixar min garderob och där verkar ju inte jag får vara.
Jag: Pappa går det bra?
Pappa: Emmy, du behöver inte vara här hela tiden.

Så jag är inte välkommen in på mitt rum, hastigheten på datorn är ungefär samma hastighet som på farfars bil, och mamma kollar på hem till gården, ja hon spelar in det varje dag. Hur man nu kan bli beroende av den serien är ju verkligen svårt att förstå. Så ingen i min familj gör något som jag får vara med på och alla roliga saker som går att göra går inte att göra. Och datorn slänger jag snart. Men jag ska ju köpa en ny! På torsdag tror jag att jag ska åka till Jönköping och inhandla en.


Kommentarer
Postat av: johanna

jag kom på att vi kan bli värsta träningspolare. så vi vågar gå på alla pass och sånt :D fest ju

2009-01-19 @ 21:09:28
URL: http://necessary.blogg.se/
Postat av: emmy

haha jaaa! :D satsar på snyggast beach 09 ;)

2009-01-20 @ 13:09:29
Postat av: ida

HAHAHAHAHAHAHAHAHA, emmy, du behöver inte vara här hela tiden! hahahaha så kul, det kunde mycket väl ha varit min pappa

2009-01-20 @ 21:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0