Mitt liv som katt

Jag älskar tisdagar!

Ett nytt avsnitt av One Tree Hill och Gossip Girl finns att ladda ner då. Och sen på kvällen är det Paradise Hotel.
Men sen hatar jag tisdagar också, för helt plötsligt blir det en hel vecka innan nya avsnitt kommer ut. Okej, jag lever typ för att få se såna här serier. Jag helt enkelt älskar det. Kanske för att mitt liv är väldigt tråkigt och händelselöst. Men man kan ju nästan säga att jag lever som i Gossip Girl. Fänestad=Brocklyn och Värnamo= Upper East side. Jag är då typ Jenny, syr kläder och sånt och Wille får vara Nate, för han är ju sååå sjuuuukt sinnes snygg! Så kan man ju låtsas att dom fortfarande är ihop i serien då för han passar inte ihop med Vanessa och han borde göra slut med henne och bli ihop med Jenny istället.

Okej, Gud vilket patetiskt litet obetydelsefullt liv jag lever.


Hehe min katt har livsfarliga ögon. Jag kan ungefär jämföra mitt liv med hans just nu.
Sover, äter och kliar mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0