Musclewoman

Ledig idag med. Från att ha fått jobba hur mycket som helst på City Gross till knappt någonting känns jobbigt. En dag (imorgon) ska jag jobba den här veckan. Och så här blir det för alla extraarbetare där nu. Men glad att jag iaf får jobba kvar, dessutom kommer jag få jobba lite på dagis nu med. Och sen ska jag ju plugga också så passar bra med lite ledighet.
Dessutom hinner jag ju träna massa nu då. Idag bad en kvinna mig om hjälp. Wohooo. Kände mig så stolt, och det var bara typ fjärde gången jag var där. Tycker det känns coolt om det finns fler som henne som tittar på mig och tänker att jag är vältränad. Fast det är jag ju också, egentligen. Herregud, jag tränar ju typ fem gånger i veckan. Jo, jag kan nog se mig själv som hyfsat vältränad.
Tänk att det kändes ju pinsamt att skriva att jag tyckte att jag är vältränad, det är nog för att jag är svensk. Men jag har bestämt att jag ska vara stolt över min kropp så då tänker jag vara det. Jag är snygg och vältränad!

Pappa och jag har shoppat grejer till min garderob, den blir ju typ aldrig färdig. Men nu har jag lite att pyssla med under kvällen. Nu ska jag duscha. Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0