När katten är borta dansar råttorna på bordet

Igår jobbade jag och liksom alla andra som jobbade igår drabbades jag av huvudvärk. Det var väl någon om spritt ut en gas på City Gross, säkert dom där killarna från Telia. Sen var vi nybörjare på ett möte. Det var faktiskt väldigt intressant även om jag nästan somnade, men det har endast med att göra att jag inte kan sitta still och lyssna.
Sen åkte jag till Wilz0r och hade mys. Och där har jag blivit kvar. Och Wille är inte här just nu så jag tänkte att jag skulle ta och smygkika i hans lådor. Mohaha.
Lugn, jag ska inte.

Sen ska jag träna och hur blir det men den där fikan Erik?
Ska ju hinna till systemet med, eller kanske kan gå dit imorn istället. Skulle egentligen behöva bärhjälp då jag ska köpa en hel del. Men det klarar väl jag, jag med mina extremt stora biceps.

Kommentarer
Postat av: IDA

"Ska ju hinna till systemet med" - erkänn du är jävligt nöjd att kunna säga det? :D

2009-01-15 @ 16:39:28
Postat av: emmy

haha jaa. inte så många 89:or som kan säga det än :D

2009-01-16 @ 12:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0