Nyårsafton

Nyår firades hos pj i växjö. Det var väldigt trevligt. Först var vi bara åtta stycken och tillslut var vi 16 i en liten liten lägenhet. Det var väldigt trevligt, speciellt trevligt att vi fick lite mer kvinnofolk bland oss. (Moa, Sara, Linnea och Millan.)
Framåt elva åkte vi limousin till ett uteställe vid namn Barza. Det var typ ett mindre roligt ställe. Typ väldigt hårda regler där. Man fick inte ens hångla. Och inte vila rumpan på något bord heller, då kom vakten blixtsnabbt. Dom hade säkert satt sensorer i borden. Det var hångelkalas i en stund som slutade med att Erik spydde. Hehe.
Och när allt var slut fick vi gå i den iskalla natten i höga skor och det sved i fötterna och det var så sjukt jobbigt. Sen hittade vi ett kebabställe vi kunde vila på. Fick en kebabtallrik med tre smala salladsblad på. Snålt.
Som tur var fick vi tag i en svarttaxi till lägenheten. Annars hade inte jag levt nu.

Ja, det var väl en snabb sammanfattning av min nyår. Men den var hemska trevlig men inget speciellt typ. Man märker ju inte direkt av att det är ett nytt år.

Här är iaf klänningen jag sydde och hade på mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0