Snart är det en walk in closet

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Tänkte bara tala om det att min garderob är snart färdig. Har hängt upp allt på ena sidan och det blir snyggt! Känns lite som man är i en klädaffär, synd bara att det är gamla och tråkiga kläder.
Kan inte göra klart den förrän på torsdag då jag ska köpa lådor och sånt, kan ju liksom inte hänga upp trosor och bh på galgar, eller det går ju, men det skulle se ganska dumt ut.
Sen vill jag inte hänga upp träningskläder och myskläder och sånt, det ska också ligga i lådor. Och sen måste jag köpa skohylla också för alla mina skor. Eller dom fina kan ju få stå på den iaf, dom andra får ligga kvar i lådan under sängen.
Fint ska det bli.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0