Uppdatering

I fredags var det förfest hos Löpp innan vi begav oss till Harrys. Det var trevligt och faktiskit roligt på Harrys för en gångs skull.

Igår jobbade jag hela dagen, Det var helt okej. Och ännu roligare blev det när jag såg att jag fått över 15000 i lön! Efter skatt alltså. Det är gött. Då gör det inte så mycket att jag köpte en dyr dator. Fast jag måste spara pengarna nu när det inte blir så mkt mer jobbande. Jag ska ju påbörja mitt pluggande snart, väntar bara på att lärarna ska kontakta mig.

Idag mår jag dåligt. Jag är skittrött fast jag sovit mer än 12 timmar! Och snart kommer det gäster, släkt alltså. Pallar inte. Kommer inte orka träna idag heller. Men får väl gå ut en runda istället Det mår man bra av. Får träna extra hårt imorn istället.


Haha Jennie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0