Jag orkar knappt lyfta mitt vänstra ben

Jag är trött, eller snarare helt slut! Men det har varit en väldigt rolig helg!

I fredags var jag hos Johanna på födelsedagskalas och sen drog jag och Jennie vidare till Harrys. Det kostade 100 spänn! Wtf?! Och det var man ju så illa tvungen att betala, men snål som jag är tryckte jag i jackan i väskan tills den nästan sprack för att det skulle bli billigare garderobsavgift. Eller inte snål, ekonomisk heter det ju!
Sen var det nån dj och en stor tv-skärm med musikvideos. Det var roligt. Och riktigt bra musik för en gångs skull! Och jag skulle bra gärna veta varför dom filmade och vart det hamnar?

Igår så var det personalfest. Sjukt kul! Fast väldigt synd att inte Dan var där. Och Robin är kär i min lillasyster och Ida och Tommy verkade finna varandra. Hehe.
Först var jag på förfest hos Ewelina där vi typ tryckte in 10 pers på 1 kvm. Men det var najs. Sen drog vi vidare.
Vi var på bowlingmagasinet och åt nåt som typ heter fondy (det uttalas så iaf). Det var konstigt och smakade ingenting. Ingen efterätt fick man heller. Men sen kom ju Sanna mycket senare än alla andra eftersom hon fått jobba och då fick hon någon annan god mat som jag åt istället.
Och sen stack vi in bland alla dom som bowlade, och se där fanns ju Jonas Nilsson och hans polare i enbart badbrallor! Då fick man bowla lite och jag gjorde en strike! Sen bröt jag fingret också när jag klämde det mellan två bowlingklot. Ack Ack.
Väldigt trevlig kväll, kan ju mestadels bero på att man ha så bra arbetskamrater. Dock slutade det ju väldigt illa. Färskvaruchefen slog Simon Alvarsson, dom inkräktade lite på vårt område. Det var ju inte så kul. Då blev alla sura och gick hem.

Förresten delades det ut priser med, en digitalkamera, en videodigitalkamera och ett hemmabiosystem! Det ni! Fatta vad snällt. Synd bara att jag inte vann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0