Besvikelse

Jobbat idag då. 9-18. Skönt att sluta så tidigt. (Konstigt att kalla sex tidigt egentligen)

Jag är så besviken! Jag fick inte lägenheten som jag ville ha. Och jag som hade fantiserat om hur jag ville ha den och hur jag lekte vuxen där. Det var en jäkel som hade högre poäng än mig och fick den.
Men nu har jag skickat in ett kontrakt till en annan lägenhet. Den på 22 kvm. Det blir okej. Jag och Wille bor grannar, vi har bara en dörr mellan oss. Hehe. Ett bra test till hur det blir att leva sambos.
Och dessutom blir det max ett år jag bor där, sen flyttar jag och Wille till en tvåa.
Eftersom alla hela tiden frågar varför inte jag och Wille flyttar ihop på direkten kan jag ju skriva det här så jag slipper svara på den fler gånger.
Båda vill testa på att ha en egen lägenhet och leva sitt eget liv. Det är bra för förhållandet att ha fått ha sitt eget först innan man flyttar ihop. Det kommer hända så mycket nu i början med skolan så att bo ihop skulle bara tära på förhållandet. Dessutom vet man ju om hur många det är som gör slut när de flyttar ihop.
Vi vill alltså ta det sakta framåt och se till att det håller. Varför skynda?

Kommentarer
Postat av: Löpp

vad får ni för adress nu? stallvägen..?

2009-07-23 @ 10:59:13
Postat av: emmy

ja det blir det. lägenheten jämte wörm, närmast parkeringen. hur går det för dig?

2009-07-23 @ 12:47:35
Postat av: Löpp

tog också en sån tills man hittar något större:) tror ja fick på stallvägen 20

2009-07-23 @ 14:45:18
Postat av: emmy

blir vi grannar då! :D

2009-07-23 @ 22:04:54
Postat av: Ellen Lindahl Linneas syster Annies kamrat

vad du är klok.

du kan bli min nya idol om du vill.

2009-07-24 @ 19:59:43
Postat av: emmy

äntligen någon som insett det ;)

klart jag vill bli din nya idol, du kan bli min lärljunge ;D

2009-07-26 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0