Det du

Nyss hemkommen från träningen. Kommer ha träningsvärk imorn, som vanligt när jag har tränat rumpan. Satsar just nu på att träna baksidan av kroppen. Ryggen, axlarna och rumpan och även armarna. Då blir man snyggast!
Tycker det är kul att jag har minskat mitt midjemått med 8 cm sen i höstas. Inte för att jag var tjock då, jag har bara fått mer former. Alltså en mer tydlig midja. Dessutom har mina bröst börjat göra ont. Hoppas dom växer! I så fall kommer jag få en killer body! Kan ju drömma iaf.

Nu ska jag nog packa ner lite saker. Kan inte vänta tills jag har flyttat härifrån! Jag längtar ihjäl mig. Mitt liv kommer bli så mycket roligare och så mycket bättre. Och jag kommer lära känna massa härliga människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0