Jag måste vara världens bästa flickvän

Jag var i Cooks hus för några timmar sen och matade Tossan för sista gången. Stackarn har inte haft nån att gosa med så hon var helt kelsjuk. Tovig päls hade hon fått med, men vågade inte klippa. Hade ju varit just snyggt om jag slant lite med saxen och klippte av hela huvudet.
Jaja, till saken.
När William och Daniel åkte hemifrån var det fruktansvärt stökigt i huset! Det låg gamla pizzakatonger, mögliga matrester, strumpor och odiskad disk överallt! Såg ut som dom haft värsta ravepartyt där. Till och med sofforna stod snett och soffbordet och mattan stod inte på sin plats.
Men nu var jag så snäll och städade! Diskade den äckliga disken och slängde den mögliga maten. Skojar inte, spaghettin var hårdare än innan den blivit kokt.
Nu kommer Wille älska mig ännu mer! (Om det är möjligt ;))Det här trodde han nog aldrig om mig. Vad snäll jag är. Men hade ju varit synd om dom om dom skulle komma hem till den skiten. Det stank ju så jag trodde att Tossan bajsat nånstans i huset. Hoppas bara doften försvunnit tills imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0