Lägenhetstjaffs

Hej!
Jag har egentligen inget att vettigt att skriva.
Kan ju berätta att jag letar lägenhet för fullt. Har fått ett erbjudande om en etta, men den är pytteliten och dyr. Måste bestämma mig innan söndag.
Hittat massa fina jag vill ha! Men det är ett slags poängsystem på den hemsidan och det är väldigt många som har högre poäng än mig så det är svårt. Men det är väl bara att kämpa på.
Försöker få tag på dom som delar ut dom här små lägenheterna, men dom är omöjliga att få tag på. Men har skickat ett mail nu och frågat om jag inte kan få längre tid på mig. Så får väl hoppas på det bästa. Annars blir det jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller tummarna för däääääj :D vi måste ses snart!

2009-07-15 @ 21:59:08
Postat av: jennie!

2009-07-15 @ 21:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0