Mata katten

Nyss hemkommen från träningen. Var inte alls sugen på att träna men tvingade mig själv. Helt sjukt vad det gjorde mig gott. Nu känner jag mig mycket piggare, i huvudet då, och gladare. Är helt mör i kroppen så kommer säkert ha träningsvärk imorn.

Innan träningen åkte jag hem till Willes hus för att mata katten. Jag är kattvakt nu när familjen Cook är i England. Jag som hatar ansvar! Men det är ju glädjande att familjen litar på mig, jag har ju trots allt nyckeln till deras hus och deras älskade katt i mina händer. Nu kommer jag väl ha död på katten bara för det.


Världens sötaste lilla Tossan!

Nu ska jag äta middag med fransmännen. Det kommer ta ca 5 timmar. Suck, Jag hatar det!!!!
Man ska stoppa in en gaffel i munnen, tugga i tjugo minuter, därefter prata i tio minuter, sen tar man nästa gaffel och så håller man på så. Och minst tre portioner måste man ta! Och det är både förrätt och efterrätt.
Rädda mig någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0