Så förändras mitt liv

Jag låg i min säng och skulle sova. Fick ett sms av Sanna.
Kom du in?
Va? Skyndade mig att få på datorn och sätta på internet. Det krånglade! Sen loggade jag in på Mina sidor på Studera.nu. Letade reda på antagningsbeskedet. Och vad fick jag se? Listan började nerifrån Struket, stod det på fem. Sen kom jag upp till det jag verkligen ville veta. Lågstadietlärare och informatör. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Antagen!! Och reserv till informatör.
Min lycka går inte ens att beskriva. Sanna fick dock hör den. Hehe, förlåt för tjuten.
Jag är så glad! I höst flyttar jag till Växjö och mitt liv känns genast så mycket bättre!
Fick mamma, pappa och alla fransmän att börja gråta och applådera. Haha. Jag är nöjd!

Nu ska jag sova. Jobb imorn. Pussssss just nu älskar jag livet!!!!

Kommentarer
Postat av: Löpp

Grattis;) vet du om wille kom in??

2009-07-10 @ 15:13:35
Postat av: Anonym

tack :)

jag vet faktiskt inte. han är i england nu och jag får inte tag på honom :/

2009-07-10 @ 17:37:18
Postat av: emmy

och grattis själv förresten :)

2009-07-10 @ 17:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0