Sexdröm

Inatt hade jag världens sjukaste dröm! (Okej då, det är väl inget ovanligt)
Jag drömde att jag hade sex med Wille och sen sa jag att vi var tvungna att sluta upp med det. Sen sa jag att jag redan har en pojkvän som jag inte vill förlora. Så dumpade jag honom där och gick hem till min riktiga pojkvän. Gissa vem det var? Brad Pitt!! Hehe, nu var det ju inte särskilt märkvärdigt drömmen dock. Jag gick hem till honom och visade honom mina nya underkläder jag köpt så fick han välja vilka jag skulle ha på mig. Sen hade vi sex i min säng, men Angelina låg bredvid och Brad kollade bara på henne hela tiden och sa hennes namn, och hon låg där och bara log. Haha, jag blev asförbannad och gav honom en örfil och sa att jag ångrade att jag gjorde slut med Wille.
Sen blev det nån annan dröm.
Märks att jag inte fått till det på ett tag. Hehe ;) Men idag kommer Wille hem, då blir det inga sexdrömmar längre. Då blir det bättre. Mohahahahahhaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0