Soffor

Nu har jag fixat lån och bidrag. Ännu mer vuxenpoäng tack!
Jag gillar min lägenhet allt mer, och nu vet jag typ exakt hur jag vill ha den. Den kommer bli jättemysig! Planerar att ha allt klart om kanske två veckor, däromkring blir det också inflyttningsfest.
Funderar mycket på vilken soffa jag ska köpa. Någon av de tre nedan funderar jag mest på. Det är inte dyra vilket typ är det viktigaste. Vill helst ha en bäddsoffa men hittar ingen som faller mig i smaken.


2995 kr.

2995 kr

995 kr/del. Man kan alltså sätta ihop den till en soffa.

Kommentarer
Postat av: jennie

jag tycker helt klart den översta.. fast den gula va cool med :D

hihiiiii guuud va kuuuuuuul! längtar redan tills inflyttningsfesten asså ^^

2009-07-27 @ 22:36:36
Postat av: emmy

ja det lutar mest åt någon av dom. den översta allra mest, den är helt sjukt skön! när man har satt sig i den kommer man knappt upp. :D

2009-07-27 @ 23:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0