Ny garderob

Det är livsfarligt att gå ensam på A6 i fyra timmar! Köpte lite väl mycket, men ångrar ändå ingenting. Det mesta köptes på rea så det var billigt men tillsammans blev allt ganska så dyrt. Men jag har faktiskt inte shoppat på hur länge som helst så jag var värd alltihopa!
Sen kom dom andra och då gick vi på Ikea. Vet massa jag ska köpa nu. Köpte även min första flytta-hemifrån-grej, eller mamma köpte. Gissa vad? En strykbräda! Haha, jag har inte ens ett strykjärn.
Har ont i fötterna nu. Har vandrat i 5 timmar utan vila.


Som sagt, livsfarligt!


Från HM


Bik Bok


Midjebälte från Vero Moda


Nu blir det converse igen! Köpta på dna (världens vackraste skoaffär)


Blev en del ja. Köpte även massa trosor på Lindex och ett Buzz-spel till Wille (till mig själv som jag ska tvinga honom att spela med mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0